Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
O Hayat Benim 116.Bölüm 15 ocak Fragmanı 2017 Pazar O Hayat Benim 15 ocak Fragmanı izle O Hayat Benim 116.Bölüm Fragmanı Pazar Efsun bir tuzağın ortasına düştüğünün farkında değildir. Hülyanın haber verdiği polisler Efsun Nuranın kollarından koparıp gözaltına alırlar. Efsun mahkemesi görülene kadar tutukevine gönderilir. Ardanın elinden hiçbir şey gelmiyordur karısını korumak için... Efsun, Sultan ve Zühal, çocuk kaçırmaktan yargılandıkları ortaya çıktığında diğer mahkûm kadınların da nefretini üzerlerine çekerler. Üçünü de cehennem gibi günler beklemektedir artık... Nuran ise yaşananların ardından iyice içine kapanmıştır. Bahar ve Ateş, kızlarına nasıl ulaşacaklarını bilemiyordur. Tutuklu bile olsa Efsunun çocuk üzerindeki etkisi her şeyden güçlüdür. Nuranı Efsundan olabildiğince uzaklaştırmak artık Bahar ve Ateşin tek çaresidir. Efsun uzun zamandır süren bu büyük mücadeleyi, Nuranını kaybetmek üzeredir. O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar 20.00de FOXta. O Hayat Benim 116.Bölüm 15 ocak Fragmanı http://ohayatbenimfragmani.netdizitv.com/o-hayat-benim-116-bolum-fragmani/
  • ۱۷/۰۱/۰۸
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی