Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
Bana Sevmeyi Anlat 5 Aralık Pazartesi 14.Bölüm Fragmanı 2016 Bana Sevmeyi Anlat 14.Bölüm izle Bana Sevmeyi Anlat 14.Bölüm Fragmanı Özeti Haşmet, Alper ve Leylayı kameradan izlerken, Bernanın uyanma haberi herkesi şok eder. Bernanın hiçbir şey hatırlamaması Alper ve Leyla için ayrı bir çıkmazdır. Onur ise tutkuyla bağlı olduğu Bernaya kavuşabilme ümidiyle sabretmektedir. Enginin evlenme teklifini kabul eden Ezgiyi en mutlu gününde acı bir sürpriz beklemektedir. Alper, Leyla’ya olan aşkını özel bir hediye ile taçlandırırken Haşmet, Berna’nın uyanmasını kutlamak için Alper ve Bernayı yemeğe davet eder. Leyla adını sık sık duymakta olan Berna için bu yemeğin anlamı büyüktür. Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle 28 Kasım Pazartesi saat 20.00de FOXta. Leyla, Ayla’nın tehdidi ile şoktadır. Leyla ise bir süre herkesi oyalayabilecek bir çözüm bulur. Leyla’nın bulduğu çözümü ise Canan’ın artık büyük kozu oynamasına sebep olur. Haşmet’i Leyla’ya karşı şüphelendirecek bir not gönderir. Salih, Canan’ın gerçekten eski karısı olup olmadığından emin olaya çalışmaktadır. Hakverdi ise bilgi toplamak için Haşmet’in peşindedir ve hiç tahmin edemeyeceği gerçeklere ulaşır. Engin Hakverdi’nin bir oyun peşinde olduğunu fark ederek onunla yüzleşir. bana sevmeyi anlat 14.bölüm fragmanı izle Haşmet şüphesinin peşinden giderken Alper ve Leyla gerçeğine ulaşabilecek midir? Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle 21 Kasım Pazartesi saat 20.00de FOXta.
  • ۱۶/۱۱/۲۷
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی