Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
Kısmetse Olur Evlilik Programı 18 Ekim Fragmanı Salı 2016 Kısmetse Olur 18 Ekim Salı fragmanı Kısmetse Olur 18 Ekim Fragmanı KanalD Kısmetse Olur evinde 16 Ekim Pazar akşamı final heyecanı yaşandı ve Kısmetse Olur haftanın finalinde kim elendi belli oldu! Kısmetse Olur evine veda edener kimler oldu, hangi elin ve damat korumaya alındı ve haftanın çekini kim kazandı? KISMETSE OLUR HAFTA FİNALİNDE KİMLER KORUMA ALTINA ALINDI? Programın bu haftaki finalinde kullanılan oylar doğrultusunda Hazal ve Semih koruma altına alınırken Aykut ve Mehtap birbirlerini korumaya aldılar. Böylece bu isimler elemeye geçilmeden önce evde kalmayı garantilediler. KISMETSE OLUR HAFTANIN FİNALİNDE KİM ELENDİ, KİM KİME KARŞI OY KULLANDI? 18 kişiden eleme potasına girmeyecek isimler belli olduktan sonra geriye kalan 14 kişi için kritik oylama aşamasına geçildi ve gergin bekleyiş başladı. İlk olarak Aycan oy kutusu başına geçti ve oyunu kullanmadan önce Bana karşı hala bir hislerin olduğunu düşünüyorum ve bu zamanla sana da bana da zarar verecek. yorumunda bulunup elenmesi için Onur isimini açıkladı.Ayçanın ardından çıkan Aykut, İnat ve hırs yaptığın bu yolda seninle asla olmak istemiyorum çünkü şu an sağlıklı düşünemiyorsun. diyerek Rabianın gitmesi için oy kullandı. Sonra Ayça geldi ve Sen buraya oturmaya gelmişsin, o yüzden sen bence burada oturna; evine git ve evinde otur, gelecek adayların yerini kaplama. diyerek Arife karşı oy kullandı. Onur oy kullanırken herhangi bir yorumda bulunmadı ve oyunu da göstermedi. Hazal ise net bir şekilde Git diyerek Metehana karşı oy kullandı. Semih Ben burada ne krallık ne padişahlık yapıyorum. Yaptığım tek şey var o da adamlık. diyerek elenmesi için Gamzenin ismini verdi. Üzgün olduğu gözüken Rabia oy kullanırken Seninle bir sorunum yok ama bu eve alışamadığını düşünüyorum; umarım mutluluğu dışarıda bulursun. diyerek oy kullandı ama oyunu açık etmedi. Oy sandığını başına gelen Nazlı Duygularım ve karakterim bana çok yapmacık geliyor; böyle bir bayana, böyle bir kadına gerçekten aşık olamazsın. diyerek farklı bir mesaj verdi. Arif ise Senin ne yapmaya çalıştığını hala anlamış değilim. diyerek Nazlıya karşı oy kullandı. İkinci baharımı yaşacağım diye geldiğiniz bu evde siz dördüncü baharınıza gelmişsiniz bundan haberiniz yok. diyen Suat sert bir mesaj verdi. Gamze Ben dahil tüm kadınlarımıza saygısızlık yapmaya devam edersen karşında beni bulursun. diyerek sert bir mesaj veren Suata karşı oy kullandı ve oy kartına Game Over yani Oyun bittti. yazdı.Şahin Senin için önemli olan ağızdan çıkan bir söz ise bu evde kalmanı istiyorum ama önemli olan hissiyatsa bu evden gitmeni istiyorum. diyerek karışık bir mesaj vererek Dideme karşı oy kullandı. Bence sen burada durarak onun gerçek yüzünü göremiyorsun; çık bir de dışarıdan seyret, fikrin değişsin. Pusulayı şaşırmışsın ama umarın bulursun. dedikten sonra kartında yazan Metehan ismini gösterdi. Finalin sinirli ismi Adnan Sen bu eve ilk geldiğinde aşk yaşayacağım diye geldin. Daha sonrasında hep Adnan Adnan dedin, Adnan üzerinden şov yapmaya başladın. Şovun sonu göründü diyerek oy kullandı. Gelin ve damatların kullandığı oylardan sonra oy sayımına geçildi. kısmetse olur 18 ekim fragmanı izle Oylama sonucunda damat adaylarından Arif, gelin adaylarından ise Leyla sandıktan çıkan isimler oldu ve zarftan iki aday eleniyor ibaresi çıkınca ikisi de Kısmetse Olur evinden elendi. 10 bin TLlik ödülü ise Hazal ve Semih paylaştı.
  • ۱۶/۱۰/۱۷
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی