Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
Bana Sevmeyi Anlat 23 Ocak 21.Bölüm Fragmanı Pazartesi Özeti Bana Sevmeyi Anlat 21.Bölüm Fragmanı izle Bana Sevmeyi Anlat 23 Ocak Fragmanı seyret Bernanın söyledikleri Haşmetin büyük öfkesine neden olur. Artık tüm kartlar açılmıştır. Leyla, Haşmetin ortadan kaybolmasıyla iyice gerilir. Alper, Leylayı sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da nasıl bir belayla mücadele edeceklerini düşünmektedir. Engin, Haşmetin kendisine ulaşmamasından şüphelenmektedir, savaşın başladığına neredeyse emindir. Canan, tüm olan bitenin üzerine bir de gizli tehdit altındadır. Herkes için bu bir milattır; hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır Serdar Özer Engin Kargı Alper ve Onurun üniversiteden en yakın arkadaşı, Haşmetin de sağ kolu. İyi eğitimli, çalışkan ve hırslı bir adam olan Enginin göründüğünün aksine aynı zamanda karanlık bir yanı da vardır Bana Sevmeyi Anlat 23 Ocak 21.Bölüm Fragmanı fox tv http://banasevmeyianlatfragmani.netdizitv.com/bana-sevmeyi-anlat-21-bolum-fragmani/
  • ۱۷/۰۱/۱۶
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی