Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
Bana Sevmeyi Anlat 20.Bölüm 16 Ocak Fragmanı 2017 Pazartesi Bana Sevmeyi Anlat 16 Ocak Fragmanı izle, Bana Sevmeyi Anlat 20.Bölüm 16 Ocak Fragmanı seyret Alper ve Onurun girdikleri silahlı mücadele sonucunda kaybeden taraf Onur olur. Bernanın tüm sırlarını öğrenen Alper, Çiçeke rağmen Bernayı evden kovar. Ezgi ve Enginin birbirini kıskanması büyük bir kavgaya sebep olur. Enginin isteği Ezgiyi şoka uğratır. Canan, sırrını bilen bir kişi tarafından tehdit edilmektedir. Engin ve Alper, Haşmetin sonunu getirmek için yaptıkları planı hayata geçirirler. Berna ise kaybetmenin acısı ile elindeki büyük kozu kullanmaya karar verir. Bana Sevmeyi Anlat Pazartesi 20.00de FOXta Çiçekin kayıp haberi herkesi perişan eder. Ezgi ve Engin yaşadıkları ayrılık acısının üzerine Çiçekin haberi ile iyice dağılır. Dayanacak gücü kalmayan Berna, AlpereOnurun kaçırdığını söyler. Bernanın itirafıyla çılgına dönen Alper kızını kurtarmak için her şeyi göze alır. Onur ve Berna ilişkisini öğrenen Haşmetin yorumu Leylayı derinden etkiler. Cananın tüm yaşananlarla endişesi çığ gibi büyümekte, sabrı tükenmektedir. Alper ve Onur yüzleşmesi ise kimsenin hafızasından silinemeyecek şekilde sonlanır Bana Sevmeyi Anlat 20.Bölüm 16 Ocak Fragmanı http://banasevmeyianlatfragmani.netdizitv.com/bana-sevmeyi-anlat-20-bolum-fragmani/
  • ۱۷/۰۱/۰۹
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی