Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

Dizi Yeni Fragmanlari

Gelecek hafta yayinlanacak dizilerin tanitim haberleri

İstediğiniz her tarzda ki dizinin fragmanlarını güvenilir fragman yayın hizmeti vermiş olan adresinizden de artık bir an önce bulmaya başlayacaksınız. O halde hemen sizlerde harekete geçerek web portalının da yolunu bir an önce tutmaya başlayabilir ve hizmetlerinden de en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

  • ۰
  • ۰
Bana Sevmeyi Anlat 21 Ekim Cuma 8.Bölüm Fragmanı 2016 Bana Sevmeyi Anlat 8.Bölüm izle Bana Sevmeyi Anlat 8.Bölüm Fragmanı Seyret Leylayı İrfanda gören Haşmet öfkesini zor dizginlemektedir. İrfan ile mecburi bir anlaşma yaparlar. Haşmetin öfkesi Engine sıçrar. Alper için kurtulma şansı Leyladır ancak Alper Leylanın ismini vermek istememektedir. Bir görüntüyle özgürlüğüne kavuşan Alper için dava esas şimdi başlamıştır. Alperin büyük bir delil ele geçirdiğini öğrenen Onur boş durmaz. Leyla, Alper için bir şeyler yapmak için çırpınırken Alperle tartışırken bulur kendini. Onurun planından habersiz Alper ve Leyla büyük bir tehlikenin içine sürüklenmektedir. Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle Cuma saat 20.00de FOXta. Leyla Aydın Seda Bakan Leyla gençliği boyunca üvey evlat muamelesi görmüş yaralı bir kadındır. Babasına olan inadı yüzünden yanlış bir ilişki yaşar ve çocuk sahibi olur. Oğlu Rüzgar ile hayat mücadelesine devam etmek için elinden geleni yapar. Haşmet Tuğcu Mustafa Üstündağ Haşmet İstanbullu orta halli bir ailenin oğludur. Okul bittikten sonra iş hayatına atılır ve azmiyle hızla yükselir. Bir de karanlık yüzü vardır, Leylaya ilk görüşte aşık olduğu an bu yüzünü göstermemenin türlü yollarını arar. Çevresindeki kalabalığa rağmen bebeğinden başka kimsesi olmayan Leyla. Dost ve aşık bildiklerinin ihanetine uğrayan Alper. Ve her ikisinin yaşamında bir dönüm noktası olacak Haşmet. Yaşam, Leyla ile Alperi bir kaçış sahnesinde bir araya getirecek. bana sevmeyi anlat 8.bölüm fragmanı izle Başrollerinde Seda Bakan, Kadir Doğulu ve Mustafa Üstündağın yer aldığı Ay Yapımın yapımcılığını üstlendiği yepyeni dizi Bana Sevmeyi Anlat Cuma akşamları FOXta!
  • ۱۶/۱۰/۱۴
  • nusret karadag

Yorumlar (۰)

Henüz yorum bulunmamaktadır

Yorum bırak

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی